הפקת בר/בת מצווה בוילה כמו באגדות

מחפשים מתחם מיוחד בו תוכלו לחגוג את חגיגת גיל המצוות באווירה קצת שונה? וילות לאירועים מציעות מתחמי אירוח עם מדשאות גדולות, עצי פרי, מתחמים פנימיים ממוזגים עם חדרי רחצה, עמדות ברביקיו בחצר וגם, בריכות שחייה בהן יוכלו האורחים לבלות. הפקת אירועים בוילה עם בריכה טומנת בחובה פוטנציאל למסיבת בריכה מהנה. הוילות מציעות תנאי אירוח המתאימים לצעירים ומבוגרים כאחד, את המתחם אפשר יהיה לעצב בכמה סגנונות תוך שילוב אטרקציות באווירה צעירה.

הפקת בת מצווה מלכותית


הנסיכה הקטנה גדלה כל כך מהר, היא כבר בת 12 והגיע הזמן להפיק בעבורה מסיבת בת מצווה מקסימה כמעט כמוה. הפקת בת מצווה היא הזדמנות לבלות זמן איכות עם הנערה הצעירה, להכיר את טעמה האישי וללמד אותה דבר או שניים על ניהול תקציב וקבלת החלטות. וילות לאירועים מציעות מתחם אירוח אותו אפשר יהיה לקשט בבלונים ושאר קישוטים בגוונים של ורוד, סגול, זהב וכסף. את המתחם כולו תוכלו לעצב בסגנון של ארמון עם שטיח אדום או יער פיות קסום.

הפקת בת מצווה בוילה מבטיחה פרטיות, יוקרה ואווירה משפחתית חמימה. הוילות מיועדות לאירוח כ-300 אורחים לכל היותר, תוך שילוב של מתחם אירוח פנימי וחיצוני. חגיגות בת מצווה בעונת הקיץ כדאי מאוד לשלב עם מסיבות בריכה, קריוקי, מוזיקה ואטרקציות להפעלת הילדים. רעיון מיוחד נוסף לילדות מתוקות במיוחד הוא קייטרינג שוקולד עם מגשים של עוגות קרם, מפל שוקולד, דוכן וופל בלגי ושאר פינוקים מתוקים.

הפקת בר מצווה בסגנון המערב הפרוע


וילות לאירועים מביאות עמן מתחם חיצוני אותו ניתן לעצב כמעט באופן חופשי. אם החלטתם לקחת יוזמה ולהפיק אירוע קצת אחר, האורחים יודו לכם מאוד. הפקת בר מצווה בסגנון המערב הפרוע, מעמקי הים או כדורגל, תביא עמה חווית חדשות. האורחים ישמחו לבלות באירוע מעט שונה על פני עוד אולם אירועים יוקרתי ובנאלי.
אם אתם חוששים מפני קשיים בהפקת אירוע פרטי, אין כל סיבה לדאגה, כל שיש לעשות הוא לפנות לחברת הפקת אירועים מנוסה. צוות העיצוב יצליח להשיג עם ערימות של קש לעיצוב אירועים בסגנון המערב הפרוע וגם עשרות אקווריומים להפקת בר מצווה בסגנון מעמקי הים.


טיפים שימושיים להפקת בר/בת מצווה בוילה


א. וילה עם בריכה מומלצת בעבור אירועים בחודשי הקיץ, הבריכה מכניסה אל האירוע מצב רוח טוב ואינה גורעת מיוקרת האירוח.
ב. קיימות וילות המציעות גם מערכת סאונד משוכללת, מערכת הגברה ומערכת קריוקי עם מקרן, ייתכן כי בשכירת וילה מאובזרת תצליחו לצמצם בהוצאות מיותרות.
ג. הפקת בר מצווה או בת מצווה בוילה דורשת שירותי קייטרינג, יש לכם הזדמנות לבחור קייטרינג דרום אמריקאי, דוכני מאפים, דוכני סושי, דוכני ממתקים.
ד. העשירו את עיצוב המתחם עם מתקנים מתנפחים, מופע קסמים, הנחייה מקצועית לרחבת הריקודים ושאר הפתעות. יש לכם הזדמנות להפיק אירוע של פעם בחיים.
ה. אל תשכחו לבדוק כי הוילה מבוטחת בפוליסה מתאימה.
אם חשקה נפשכם ב אירוע על חוף הים, אירוע פרטי או עסקי, אירועים בים אל מול השקיעה או על אירוע אחר נשמח לעמוד לרשותכם בהפקה מיוחדת על שפת הים.
או אם הנכם מעוניינים באירוע ב אולם אירועים בתל אביב ברשותינו אולם מעוצב ויוקרתי עבור אירועים של עד 120 איש.
ואם ברצונכם לצאת ל יום כיף, טיול או נופש נשמח לעמוד לרשותכם במגוון ימי כיף, טיולים ואטרקציות.

צרו קשר